Untitled Page
Forum > imam NOVAC > Komentari članaka > Kako (ne)uspjeti u poslu ili kako postati rob
Komentari na:  Kako (ne)uspjeti u poslu ili kako postati rob
Stranica 1 od 2 1||
18.12.2007. 17:17
gordan
korisnik od: 21.12.2006.
lokacija:
broj poruka: 1015
Hvala puno na članku. Otvorio mi je oči baš ovom zadnjom rečenicom jer sam se često živcirao zašto velike firme donose tako glupa pravila i općenito vrlo su nefleksibilne. Baš zbog toga da se ne raspadnu kada bi svatko radio nekakve ustupke klijentima.

Definitivno treba naći mjeru i držati svoj interes jer inače biznis nema smisla. Ponekad je bolje i ne raditi nego raditi za premalu cjenu i ostvarivati sve veće gubitke (povećavati minus).

No ja bih u svojoj firmi uvijek stavio klijenta na prvo mjesto i dao ljudima određenu slobodu (zdrav razum) da mogu donjeti samostalno manje odluke kako bi klijent bio zadovoljan. Spuštanje cijene ispod nabavne definitivno nije jedna od njih djed mraz
Offline
18.12.2007. 17:56
RX-9
korisnik od: 21.08.2007.
lokacija: Zagreb
broj poruka: 115
Offline
19.12.2007. 10:49
mijalic
korisnik od: 22.09.2007.
lokacija:
broj poruka: 6
Bez obzira o kojoj je bransi rijec, treba udovoljiti klijentu glede kvalitete usluge ili proizvoda. Kad se roba isporuci ili usluga napravi klijent mora biti zadovoljan. A da bi ja ili vi bili zadovoljni racun mora biti takav da donese zaradu koju smatramo adekvatnom utrosenom vremenu i trudu. Kogabrigas da li on to smatra previse. Zato i postoji predracun. Jedina situacija kad se klijentu kaze Ne je kad se trazi popust. Koji popust, kome, zasto? Ni u ludilu. Narocito ako zahtjev sadrzi nesto neuobicajeno sto trazi odvajanje vise vremena i resursa za ispunjavanja zahtjeva. To treba naplatiti duplo.
Sasvim drga stvar su redovni klijenti kojima na kolicinu ili iz nekog drugog razloga mozete uciniti uslugu u vidu popusta, ali pojedincu koji se pojavi s nekim extra zahtjevom opalite cijenu. Ako mu se ne svida neka radi sam.
Offline
21.12.2007. 18:39
Neno
korisnik od: 20.11.2007.
lokacija:
broj poruka: 32
"Ponekad je bolje i ne raditi nego raditi za premalu cjenu i ostvarivati sve veće gubitke (povećavati minus).
Spuštanje cijene ispod nabavne definitivno nije jedna od njih "

Možda je to i istina ali umjesto odbiti klijenta mislim da se treba zapitati dali je nabavna cijena ona prava ili se može proći i jeftinije i/ili ev. gubitke pokriti negdje drugdje.
Meni su uzor low cost avio kompanije i ja volim reći "da ništa nije toliko jeftino da ne bi moglo biti i jeftinije".
Evo upravo ovaj tjedan vratio sam se sa jednog putovanja i povratni let sa jednom kraja Evrope na drugi (cca. 2 sata leta u jednom smjeru) sa uključenim svim taksama, naknadama... koštao me točno 27 eura. Od toga avio kompaniji je išlo ukupno 0,02 eura (0,01+ 0,01) a sve drugo su takse, naknade...Nije to nikakav last ili first minute, normalna cijena karte kupljene cca. 20-ak dana prije leta, gotovo novi avion.... I ta avio kompanija koja leti gotovo besplatno (moja druga uzrečica je: "daj besplatno da bi se obogatio") na kraju godine broji milijune eura dobiti a druga koja za isti let naplačuje 200-ak eura sa starim "kantama" grca u dugovima...



Offline
23.12.2007. 23:28
medo
korisnik od: 06.03.2007.
lokacija:
broj poruka: 48
Nedavno sam dobio reklamu koja počinje ovako: bolje ti je da đaba sjediš nego da đaba radiš - (tema je bila naplata dugova)
Stao sam zadivljen jednostavnom efikasnošću poruke.Istoga trena počeo sam sa njezinom primjenom. Da samo vidite kako gulikože zinu kada im ja hladan ko špricer kažem: poštovani gospodine ,ako vam je moja cijena previsoka bolje mi je da badava sjedim u kafiću nego da badava radim u uredu. Zarada mi je od tada porasla za 25%. Više si nedam savijati kičmu .Moja poruka svima: nemojte biti previše ljubazni na svoju štetu!
Offline
04.01.2008. 00:15
Lucas
korisnik od: 03.01.2008.
lokacija:
broj poruka: 4
Naravno, ja sam ovo primjenio na odnose sa suradnicima i kolegama, te njihovom i mojem odnosu prema klijentima. Apsolutno je istinita teza koja je opisana u tekstu, a razlikuje radnika od poduzetnika...
Offline
04.01.2008. 04:55
Leonarda
korisnik od: 24.10.2007.
lokacija:
broj poruka: 5
Negdje sam pročitala: nikada nemojte raditi ispod cijene. Vi ste nezadovoljni, a klijent ne cijeni dobiveno. Umjesto toga, ako iz nekog razloga dajete nešto besplatno ili jeftinije, treba navesti punu cijenu, odbiti rabat i na kraju navesti iznos za plaćanje.ugovor Račun na 0,00 Kn je O.K. Znate kakvi su ljudi - jednom napravite uslugu, drugi put se uvrijede ako ih odbijete.
Offline
04.01.2008. 08:26
virtus
korisnik od: 16.03.2007.
lokacija:
broj poruka: 243
Velika je istina da ne treba raditi ispod cijene jer se tada ne isplati napraviti to dobro. Skraćuju se rokovi, pada kvaliteta, sve postaje lošije. samo premalo ljudi se toga drži i tako razmišlja zato što ili nemaju dovoljnu kvalitetu da rade dobro ili se boje da ne dođe netko jeftiniji od njih. Treba shvatiti da će se tu i tamo dogoditi da dođe netko jeftiniji od nas. I tu se vraćamo na ono Medino: Bolje džaba sjedit', nego džaba radit'.

http://www.lifecoach.hr
Offline
06.01.2008. 11:41
werfter
korisnik od: 04.01.2008.
lokacija:
broj poruka: 9
Imam poznanika koji je imao problem s klijentima. Kako radi s obrtnicima, najčešće ugostiteljima, znali su njegov broj mobitela i zvali su ga non-stop. Znači, nema veze jel je 9 ujutro ili 11 navečer. Onda je odlučio tome stati na kraj i poslao im je svima dopis da ga poslije 5 popodne neće dobiti na nijedan broj telefona.

U početku koma. I njemu nije svejedno. Ali kako je posao radio korektno i profesionalno nije propao. Ekipa je nakon nekog vremena skužila da se ne zeza i onda su počeli unaprijed razmišljati. Uredno su ga zvali prije 5.

To je primjer kako reći NE, a da nije sam stvar popusta na cijenu. Po meni je bitno donijeti u sebi odluku i držati je se dosljedno (što dosljednije) jer na taj način komocija i nezrelost klijenata nema šanse. borba

Uvijek kad se ljudi sa mnom slažu imam dojam da sam zacijelo u krivu...
Offline
13.01.2008. 13:55
mobius
korisnik od: 13.01.2008.
lokacija:
broj poruka: 28
Odlican clanak, osobno mi je i vise od godine dana bilo potrebno prihvatiti razmiljanje i preci na tu desnu stranu kvadranta. Danas sam tamo i stvarno prava je istina, u stvari mislio sam da ce biti puno teze...

treba samo biti ustrajan i teziti ka malim ciljevima

Samo je nebo granica, gađam i ciljam na mjesec, ako ga promašim pogodit ću zvijezdu!
Offline
Stranica 1 od 2 1||

ANKETA

Podržavate li velike kazne za rad na crno? (rad u fušu)
Rezultati

KALKULATOR ZA OBRAČUN KAMATE NA KAMATU

Početni kapital (u kn)
Mjesečne uplate (u kn)
Godišnja kamata/prinos (%)
Broj godina investiranja